Πέμπτη 2 Απριλίου 2020

Θα σ' αγαπώ ό,τι κι αν γίνει!

     Καλημέρα στα παιδάκια μου! Καλημέρα Μαριάννα, καλημέρα Χριστιάννα, καλημέρα Άννα, καλημέρα Αννούλα, γεια σου Παύλε, γεια σου Δημήτρη, γεια σου Ραφαέλα, γεια σου Χαρά, γεια σου Θοδωρή, γεια σου Γιώργο, γεια σου Γιάννη, γεια σου Μαρία, γεια σου Νικόλα, γεια σου Αντώνη, γεια σου Σοφία!! Τι μου κάνετε; Είστε όλοι καλά; Μπράβο, μπράβο!! Μου έχετε λείψει όλοι σας!
Για σήμερα παιδιά θα έχουμε ανθολόγιο. Ανοίξτε στη σελίδα 22 του βιβλίου σας και διαβάστε το κείμενο "Θα σ' αγαπώ ό,τι κι αν γίνει" της Ντέπυ Γκλιόρι. Για να δείτε το βιβλίο στην ηλεκτρονική του μορφή, πατήστε εδώ. Στο κείμενο αυτό υπάρχουν πολλές λέξεις με απόστροφο. Θυμάστε πότε βάζουμε απόστροφο; 
  - Όταν η πρώτη λέξη τελειώνει σε φωνήεν και η επόμενη αρχίζει από φωνήεν τότε
  • ή φεύγει το τελευταίο φωνήεν της πρώτης λέξης (απ' όλα)
  • ή φεύγει το πρώτο πρώτο φωνήεν της δεύτερης λέξης (θα 'θελα)   
    Πάρτε τώρα μια χρωματιστή ξυλομπογιά και χρωματίστε όλες τις λέξεις που έχουν απόστροφο. Στο τετράδιο της γραφής σας να γράψετε τις λέξεις από 5 φορές την καθεμιά: κροκόδειλος, λυγίζω, φέγγω, αγκαλιά, γκρινιάρης. Πάμε να θυμηθούμε και την προπαίδει α του 6 μαζί με του 4! Στο τετράδιο των μαθηματικών να λύσετε τις προσθέσεις κάθετα:

35+46=      68+14=      52+28=     49+35=    64+39=    75+37=

(Μην ξεχάσεις τα κρατούμενα!)
    Σας αφιερώνω με την ψυχή μου ένα τραγούδι από την παιδική χορωδία Τυπάλδου : για να το ακούσετε, πατήστε εδώ.
    Αυτές τις τρεις λεξούλες σας στέλνω με πολλή αγάπη! Έχετε τα φιλιά μου! Αν έχετε εργασίες τελειωμένες, στείλτε μου στο mail να τις δω!
                                                                                              



Δεν υπάρχουν σχόλια: