Τρίτη 31 Μαρτίου 2020

Μια βόλτα στο μουσείο!

Καλημέρα στα παιδάκια μου! Καλημέρα Μαρία, καλημέρα Χαρά, καλημέρα Χριστιάννα, γεια σου Ραφαέλα, γεια σου Δημήτρη, γεια σου Γιάννη, γεια σου Σοφία μου, γεια σου Μαριάννα, γεια σου Αντώνη, γεια σου Γιώργο, γεια σου Νικόλα, γεια σου Παύλε, γεια σου Άννα, γεια σου Αννούλα, γεια σου Θοδωρή! Πώς είστε; Όλοι καλά; Χαίρομαι! Να προσέχετε, μην βγαίνετε καθόλου! Η κυρία όμως χτες, έκανε μια βόλτα! Το ξέρω, το ξέρω δεν επιτρέπεται! Όμως έχω πολύ καιρό να πάω σε μουσείο και χθες το αποφάσισα! Κι αφού απαγορεύεται να πάω εγώ στο μουσείο κάλεσα το μουσείο στο σπίτι μου! Το ξέρατε ότι υπάρχει μουσείο παιχνιδιών; Τώρα θα μου πείτε πως στο μουσείο εκτίθενται μόνο παλιά πράγματα. Φυσικά, αλλά και τι νομίζετε, πως παλιά δεν υπήρχαν παιχνίδια; Οι γονείς σας είμαι σίγουρη πως αγόραζαν τα παιχνίδια τους όπως κι εσείς! Σκεφτείτε όμως τους παππούδες σας και τους παππούδες των παππούδων σας! Αυτοί άραγε με τι έπαιζαν; Ρωτήσατε ποτέ να μάθετε; Λοιπόν τότε δεν υπήρχαν παρά μόνο λίγα καταστήματα παιχνιδιών και μόνο στις πόλεις και ήταν και πολύ ακριβά για τον περισσότερο κόσμο που ήταν φτωχός! Έτσι έφτιαχναν μόνοι τους τα παιχνίδια τους με ό,τι μέσο έβρισκαν! Μα πόσα ωραία πράγματα είδα στο μουσείο! Θέλετε να έρθετε μαζί μου μια βόλτα τώρα; Αυτή θα είναι η δραστηριότητά μας για σήμερα και στο τέλος θέλω να μου γράψετε μερικές προτασούλες στο τετράδιο γραπτής έκφρασης για το παιχνίδι που σας άρεσε πιο πολύ! Να το περιγράψετε όπως μάθαμε, αρχίζοντας πρώτα από το τι είναι αυτό για το οποίο θα μας μιλήσετε, τα χαρακτηριστικά του, πώς παιζόταν, αν το γράφει στη λεζάντα κλπ, όπως ήδη έχουμε μάθει στην ενότητα με τα μουσεία! Δεν έχετε λοιπόν παρά να πατήσετε στο σύνδεσμο που ακολουθεί:

https://www.benaki.org/index.php?option=com_collections&view=collection&id=17&Itemid=162&lang=el&fbclid=IwAR2KQWmzSzotDtwG-XtTl2pKojMMp3yhxGlJ-yDBVO7bMOSBnCkbUoNg3G0

Να σας ζητήσω και μια ακόμη χάρη; Θέλω τα μηνύματα που σας στέλνω, όπως όλο αυτό, να τα διαβάζετε μόνοι σας και φωναχτά κι όχι να τα διαβάζει κάποιος άλλος για σας! Σας φιλώ γλυκά, αλλά από μακριά!

Δεν υπάρχουν σχόλια: